お抹茶に関するお知らせ
【お知らせ】
毎々格段のご愛顧、厚く御礼申し上げます。
昨年来からの世界的な抹茶需要にお客様からのご要望にお応えするべき努力を積み重ねてまいりましたが、大変多く
のご注文を頂き、只今発送にお時間をいただいております。
何卒、ご理解の程宜しくお願い致します。
尚、お使いのお日にちがお決まりのお客様におかれましては、到着に余裕をもってのご注文をお願い申し上げます。
お抹茶以外のご注文につきましては今までと同様にお届けさせて頂きます。
碧園お茶の純平 園主 山内祥正
Thank you very much for your continued patronage.
Since last year, we have been making efforts to meet the needs of our customers in response to the global demand for matcha, but we have received a large number of orders and are currently experiencing delays in shipping.
We appreciate your understanding.
If you have a specific date in mind for your order, we ask that you place your order with plenty of time to allow for delivery.
Orders other than matcha will continue to be delivered as usual.
Yamauchi Yoshimasa, Owner of Junpei Hekien Tea